Ännu en dag med regn...

Trot eller ej men det regnar idag.. Och då måste vi ju hitta på något kul för annars går vi fyra varandra på nerverna.. Barnen slår ihjäl varandra och Ante o jag bråkar om vem som städade under sängen sist!!

Det som står på schemat idag är en tripp till Mormor Mona, mat kl 14.00. Mums. Barnen o jag älskar Monas mat. Hoppas att det blir äppelpaj till efterrätt..

Sedan bär det nog av till Linköping för lite shopping och ev bad i simhallen. Jag måste inhandla lite saker till min skolstart.. Känner mig som liten igen. Måste ha almanaka, pennor och lite block.

Kanske hinner med lite shopping på IKEA oxå. Skulle behöva ett nytt duschdraperi och lite annat smått o gott!!

Hörs!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0