Då var det fredag igen och veckan är snart slut!!

Och vi som skull varit på Öland och kommit hem i dag.. Men vi har ju inte kommit iväg. Istället har vi varit på busfabriken, plockat hallon, varit på stan, ätit hos mormor, städat, slappat och lite till, ganska skönt egentligen..

Tur att jag har en sådan underbar mamma o pappa som som plåster på såren bjuder oss på en vistelse i Göteborg. Det tänkte vi ta lite senare när det förhoppningsvis är lite sol. Eller så sparar vi det till jul och går på den omtalade julmarknaden.

Det kan inte finnas någon bätttre mamma o pappa än mina underbara föräldrar.. De är helt enkelt enastående. Ställer alltid upp och stöttar och bryr sig (därav ryggsäcks mamma och curling pappa).
Älskar en vad man än gör o säger och har alltid bra saker att säga!!
Jag har lovat mig själv att jag ska ,från och med att farfar dog och man får sig en tankeställare. uppskatta dem mer!!

Mamma o pappa, jag älskar er massor!! Ni är bäst!!

Mimmi

Kommentarer
Hanna

Du är så gooo!

Förresten Peter Linde fick en liten Alice häromdagen=)

2008-08-09 @ 13:25:52
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0