Den prioriterade Maria har fötts!!

Ja det är precis vad det låter. Nu helt plötsligt finns hon här.. Jag har kommit på att jag behöver prioriteras. Jag vill må bra, det har jag velat förut oxå men nu vill jag handla kläder till mig själv och göra saker med mina vänner. Förr när jag kom in till stan och gick i någon klädaffär var jag bara på barnavdelningen o kollade. Nu är mitt mål att INTE gå dit. Jag behöver verkligen ha nya kläder så från o med nu ska jag handla lite i månaden och fylla på helt enkelt!!

Det gäller även andra saker, min stora inkomst ska gå till det den gjort förrut men lite oxå till mitt välbefinnande. Frisören, bio, kläder och kanske lite heminreding. Får helt enkelt prioritera om. Både A o jag åker ju buss nu o förhoppningsvis får vi reducerat barnomsorgspris.

Den här veckan har vi inhandlat en ny lampa till vardagsrummet, nya soffkuddar, ny brevlåda, lite byxor och höstgrejer till barnen och jag har köpt ett par skor, ett par byxor, en supefin tunika, trosor och förstås en massa skolböcker och block och grejer!

Ja det var väl allt...
Eller nej just det, ska till massören idag och se om han kan få ordning på foten!!

Kram igen!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0