Det är som om någon där uppe vet att vi skulle tälta denna vecka!!

Jag blir så jävla sur!! Just denna vecka är den enda som Andreas och jag har tillsammans på hela sommaren och då skulle vi ta barnen och tältet till Öland och ha det skönt.. Sitta i brasse stolarna på stranden om dagarna och spela yatzy på kvällarna med en drink i handen.. Somna skönt efter en solig dag... Men då kommer den tusen liter regn från himlen.. Så allt blir förstört!!! FAAN!!

Jag hatar detta.. Blir så himla ledsen när man försöker göra något kul och trevligt och så blir man så beroende av vädret!! Det skulle bli så skönt att komma hemmifrån och bara vara med familjen, inga måsten och annat tråkigt !!

Men men nu sitter vi inne och letar efter andra alternativ men allt är ju bokat så klart och det förstår jag ju nu efter en sommar på Vildmarkshotellet.. Bokat eller för dyrt!

Jag tjuter ihjäl mig en stund så får vi se om det blir bättre!

Hej svejs

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0