Det finns inget ont som inte har något gott med sig!

Det har alltid varit min kära mammas uttryck.. Och det är verkligen så. Nu när min farfar dog har min farmor helt plötsligt fått en mänsklig sida. Jag har i ärlighetens namn haft svårt för farmor förut. Känt att hon inte varit riktigt så mänsklig som jag tycker en farmor ska vara. Men nu ser jag på henne med helt andra ögon. Hon visar känslor, gråter, verkar tacksam och blir så glad när man besöker henne.. Nu känns det helt klart mycket roligare att åka till henne..


Så det finns inget ont som inte har något gott med sig, det finns en mening med farfars död. Det känns skönt!!

I kväll ska vi till Harrys o äta med en del tjejer från klassen, det ska bli trevligt..

Kram kram!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0