Flytt fixat!!

Hej på er!! Trevligt att se att det är många som läser min lilla blogg!

Idag har vi varit i Vårdsberg och hjälpt Palle o Lina att få ordning lite på röran. A och Palle hjälptes åt att montera vitrinskåp och bokhyllor medans jag fixade P o L´s säng, Hilmas säng, skötbord och Emilias o Moas gamla växa säng som Hilma ska ha som myshörna med massa kuddar och gosedjur och som tjejerna kan ha när vi sover över hos dom. Sen plockade jag in i bokhyllan och lite andra småsaker så när vi åkte därifrån så det beboligt ut.. De mesta småsaker var i gästrummet och det kan man ju ta lite när andan faller på...

Nu ska jag lägga barn och sen läsa lite läxor. Tänkte plöja igenom kapitlet cancersjukdomar innan lektionen i mogon..

Puss i ljumsken!!

Kommentarer
Nadja

Vad mysigt det låter! Längtar tills jag får se lilla Hilma igen, och se hur de har det i den nya lyan :D men det får jag ju göra på lördag.



Kul liten blogg du har förresten! Känner att jag vill komma till er snart, så förbered dej på att det lugna snart tar slut....haha skojja bara, men men saknar er. <3 kram

2008-09-09 @ 20:23:24
Åsa

Nu har jag läst din blogg. Kul med att du trivs med ditt skol liv. Vad menar du med barnomsorgsredosering? Du hade hunnit blogga en hel del sen jag var här sist. Du skrev om inredning plus annat som skulle handlas. Ni har ju jätte fint hemma alltid, ni förnyar ofta hemma, kul. Vi ses. Saknar er tider förändras, men tiden för oss kommer förhoppningsvis tillbaka någongång, då barnen är större blir det nog lugnare. Kram

2008-09-09 @ 20:41:53

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0