Kräft premiär!!!

Det känns så mysigt att duka upp till kräft premiär varje år... Lite gott dricka och lite gott tilltugg och några goda vänner så är kvällen lyckad!!
Palle o Lina med dotter kommer mer än gärna fast barnen inte är helt krya!! Har ätit gott och även spelat lite yatzy.. Ganska roligt spel faktiskt och jag vann nästan en gång och total förlorade den andra men jag börjar lära mig.. man kan förlora oxå, det är inte farligt..(brukar bli dösur när jag förlorar!)
Sen fortsatte vi på spelets bana och tog fram Buzz.. Så himla kul. Där vann jag en gång och kom tvåa andra.. Nästan bäst alltså!!!







Nu ska vi tjejer gå o sova medans killarna fortsätter med NHL på PS3!


Men det här är vi eniga om att snart göra om.


Sov gott , Kramar

Kommentarer
Hanna

Haha, det här inlägget fick Ida och mej att nästan dra till Washington för att köpa krällor på IKEA! Hoppas ni hade det mysigt och att det smakade bra=) Kram

2008-08-22 @ 06:37:47
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0