Kul...

Hej hej på er!! Idag började dagen med att jag vaknade av att jag nästa kände mig död!! Så himla trött, men det var bara att gå upp och duscha, äta och åka till skolan. Hade info möteplus CSN möte idag.. Kom sedan hem till en sjuk Moa.. Feber! Efter maten sa Emilia att hon kände sig frusen, tog tempen på henne och hon hade då oxå feber 38.8..

Inte alls kul..
Mamma hade halsfluss och vi träffade henne precis innan det bröt ut på henne så nu kanske tjejerna har det båda två!!
Då blir det inte något roligt slut på Andreas semester, för jag måste ju till skolan i morgon!!

Ska sova en stund nu när barnen vilar!
Kram!!

Kommentarer
Hanna

Åhhh, jag håller tummarna att det inte ska bli värre! Inget kul att viga in hösten på... Kram!

2008-08-13 @ 21:03:19
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0