Min farfars egengjorda begravningskrans!






Min farfar dog ju den 6/7. Helt plötsligt o oväntat! Han blev 84 år!
Vill bara berätta en sak som jag tror är på något sätt påverkad av ödet! Min farfar har varit trädgårdmästare hela livet och bundit kransar till gravsmyckningen (alla helgona). Ända tills förra året har han hållt på fast han var 83 år då. Men i år hade han inte förberett något vilket vi tyckte var konstigt. Det var helt tomt i garaget som han haft som verksta. Tomt med undantag för en enda krans som låg gömd bakom något. Den hittade pappa när han städade där. Det är nästan lite otäckt. Farfar har antagligen sparat den till sin egen begravning med hopp om att vi skulle hitta den. Och kolla så vacker den är med likadana rosor i som han hade odlat på sin tomt!!

Kommentarer
Christa

2008-08-07 @ 18:25:50
URL: http://hissen.blogg.see
Christa

Får nästan rysningar...

Så jättefin kransen blev.

Farfar har säkert världens finaste trädgård på

andra sidan nu.

Jag älskar blommor och önskar jag kunde mer.

Ha det gott

2008-08-07 @ 18:27:53
URL: http://hissen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0