Överaskning!!!

Idag hade jag ju bilen till skolan så jag skulle kunna handla på vägen hem. Passade på att åka förbi min kära bror på hans jobb där jag köpte en present till min kära sambo. Han har länge velat ha en, så då tänkte jag överraska honom med en och det var en fritös. När han kom hem sa han nästan det första han sa att han varit på Jula med Palle o Lina o kollat på en sådan och ville köpa en men gjorde aldrig det. Vilken tur att han inte gjorde det. Vilken gullig sambo han har..

Nu har vi precis ätit mat, Palle o Lina är här. De ska flytta i morgon så de hade packat ner allt man kunde laga mat med o äta med så då bjöd de in sig själva på mat och de är ju såklart välkomna som alltid.

I morgon väntar kalas hos Pappa, han fyller 54 år på söndag. Grattis grattis älskade far!!

Nu ska vi äta efterrätt. Kram på er!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0