Shit vad trött jag är!

Har ju som bekant börjat i skolan. Och det är verkligen ingen dans på rosor och vi har bara gått fyra dar!
Så mycket information på en gång, helt otroligt. Tillochmed vår lärare Annika frågade om vi ville sluta tidigare idag för HON var så trött och ville gå hem. Det var ingen som opponerade sig direkt.

Och shit vad dyrt det är med all litteratur man ska införskaffa.. Alla böcker gick på ca 1400 kr.. Och de gäller bara en termin..
Men vad gör man? Det är bara att betala och se glad ut.

Idag när jag kom hem har jag planterat lite blommor jag grävde upp från farfars trädgård, Ville gärna föra hans fina blommor vidare. Farmor ska ju sälja huset så småningom.

Och som sagt nu är vardagen i gång för fullt och alla är aptrötta idag, Moa somnade halv sju o Emilia ska snart sova, Ante o jag sätter väl på någon bra film och ser en timme sen sover vi nog i soffan misstänker jag!!

Hörs vidare!

Kram

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0