Doktorn..

Fick en tid till doktorn kvart i två.. Hoppas nästan det är något så vi kan få medicin och bli glada tills i morgon... Men det kanske inte blir så ändå.. Får väl vara ensamma i år oxå. Har ju lite känsliga släktingar så jag antar att vi får fira utan dem.. Kan ju inte lova att E inte smittar, även om hon får pencelin. De säger ju att efter tre doser av medicinen är de smittfria. Hoppas det stämmer. Men jag kan väl förstå om man blir lite "orolig". Jag själv hade träffast ändå så länge det inte är maginfluensa/vinterkräksjukan..

Usch det känns så himla tråkigt. Jul är ju ändå jul och då vill jag gärna vara med min mamma och papppa och bror och svägerska och alla andra. Men stackars E kan ju inte rå för detta, hon bara säger att hon önskar att det var julafton så hon kunde få öppna paket!! Lilla gumman..

Nu ska jag se julkalendern med kidsen..

Ha en bra dan före dopparedagen!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0