Hoppas!!

Var idag på återkoppling på VOA:n. Det där arbetet jag gjorde inom vård och omsorg som jag verkligen inte visste hur man skulle göra men det gick visst bra! Betyget blev VG +. Och MVG i data kursen och MVG på medicinprovet.. Maria kan hon. Kanske lite skrytsamt men men jag får det för det här är min blogg..

Nyss hemkommen från dagis. Vi firade Lucia idag och det var så fint. Barnen börjar bli så stora nu att de sjunger med och kan alla sånger! Så det var riktigt lyckat..

Nu e jag så trött att jag knappt kan se längre. Ska damsuga lite fort och kasta mig i soffan med min sjuke sambo..

Nu Cajsa, kommer korten. Och nu är det massa (ja i alla fall lite ) snö ute!!


Mina två pinglor längst fram.

Jesper, Nicoline, Emilia o Moa

Moa har tröttnat.. Snygga strumpor till tajtsen..

Kommentarer
D

Var det kul, ? det måste ha vart jätte kul och se!

synd att jag inte kunde komma "/, jag var juh på nobelfest.

men det var ochså kul :P.

kram

2008-12-10 @ 21:50:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0