Huvudvärk Delux!!

Jag har haft en väldans huvudvärk de sista dagarna att jag inte kunnat sitta här så mycket som jag velat.. Och igår somnade jag före 20.00 och sov tills A gick upp sex i morse. Så himla skönt och idag tror jag värken är borta. Så fort bort till tvättstugan och in med fem maskiner tvätt, hänga, strycka och så hem och dammsuga och torka golv.. För snart kommer tomten... Tjooohooo!! Jag älskar julen om det inte redan kommit fram...

Ska oxå till stan och handla det sista idag. Hoppas på lite mindre folk idag än i morgon när det är barnbidrag.. För det ska ju handlas en del mat som ni kanske vet :)
Barnen får vara hos Morfar en stund (mormor ska förlusta sig på julbord med gamla jobbet).. Så de slipper åtminstone trängas..

Nu ropar dammet...

Vi hörs!!

Tack Cajsa för alla fina komplimanger/kommentarer jag får av dig..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0