I går..

Hade vi lite julklapps byten.. Anna och Fisken kom hit med barnen och Denice och hennes bästis Lollo var oxå här. Vi hade köpt lite saker till Denice för att hon e så himla bra! Och barnen älskar verkligen henne, ja vi mammor oxå. Hon förtjänade dessa små saker. Hon fick det mesta i Hello Kitty temat. (Hon gillar det!) En nessecär, en plånbok, en tavla, en ljusstake och ett halsbands hänge..Såg ut att vara nöjd. Tindra och Tuva bytte oxå med Emilia och Moa. Men de får vänta till julafton med att öppna deras. E och M fick oxå ett paket av Denice men det får oxå vänta till julafton..
Vi fiakde och drack glögg.. Killarna kollade på fotboll medans Anna och jag gick loss på temat doppresent till Lilleman. Inte lätt alls, mycket lättare med en tjej.. Men det ska nog ordna sig..

Fick en ovanligt fina "julblomma" av Anna.. Som hon köpt på Plantagen. Bild kommer..

Just för tillfället ligger Oliver i Marias säng och myser, hans föräldrar tog de stora med sig till stan för att inhandla det sista inför jul.. Och jag är så gärna barnvakt åt lille skrutt..

Tjejerna mina ser på Ronja Rövardotter och längtar ihjäl sig tills Tomten kommer. Vill gärna öppna paket redan idag..
E har 39, 7 graders feber så hon e inte på topp direkt men mina brudar brukar ju kunna få feber en eller två dagar som sen försvinner lika fort och det är oftast inget annat fel på dem. Hoppas bara att vi kan fira jul ändå med nära och kära. Febern i sig smittar ju inte..

 Moa leker med Ollie!!
  
                                                                                 Present från Anna

Kramis på er!!

Kommentarer
Tina (syster)

Väldans fin julblomma ;).... Puss o god jul!

2008-12-22 @ 11:50:09
c

hahha vilken härlig blomma ;)

hoppas att e kryar på sig ge henne o m en kram i från mig

kram cajsa

2008-12-22 @ 17:36:10
Denice :D

tack, snälla igen :P.

jag vart värkligen jätte glad :D.

om jag inte klantat till mej bara och missförstått

:(. men ni får ha världens bästaste jul allihoppa och hoppas emilia blir frisk <3 kramar

2008-12-23 @ 12:47:53

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0