Jag tror jag överlevde!!

Jag tror o hoppas att dataprovet gick bra. Fastnade på första uppgiften och tänkte shit om jag ska hålla på så här på alla andra tre sidor blir jag väl klar i natt, men när väl den första var över flöt det på. Var inte så svårt som jag trott, eller det kanske det var bara det att jag gjort fel på alla uppgifter. Men den som lever får se, man kan nu bara hoppas. Får jag minst VG på det här provet borde jag få MVG i kursen, har varit på alla lektioner utom en och haft MVG på de andra proven.. Men man kan ju aldrig veta hur "Nasse" tänker..

Träffade fina Anna efter skolan.. Vi köpte julpysselsaker som vi ska använda den 10:e på vår obligatoriska pysseldag med våra familjer..
Sen tog jag spårvagnen till resecentrum, ja ja jag kunde gått jag vet men det småregnade lite och jag kände mig lite frusen så jag hoppade på 3:an och rätt som det var ringde Tina och frågade om jag ville åka med henne. Och det ville jag ju såklart..

Nu läser jag medicin för brinnande livet, prov på måndag och hela helgen fullbokad...

I morgon väntar glöggkvällen.. Ser verkligen fram emot det...

Måste snart göra ett brejk och kolla in julkalendern med töserna. Ha det!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0