Julfika..

Gick upp tidigt för att vara på Maxi och handla kl halv åtta. Vi skulle ha julfika med klassen och allas vår kära Annika. Sista voa lektionen med henne.. Jag och Maddix var de som kom på idén med att vi skulle fika så vi samlade in pengar och jag var då och handlade lite snabbt i morse. Inte en käft på Maxi halv åtta. Konstigt?! Ska kanske ta det för vana att handla så tidigt varje gång så man slipper trängas. Eller så sover man längre och helt enkelt får trängas och bli arg på gamla tanter som köra sina kundvagnar fortare än de egentligen klarar av!!
Hämtade sen upp en sen Madde och Linda som fick en liten utskällning av en tjurkärring (mens donna vet jag nu), hatar att vänta på folk. Jag är av den typen att bestämmer man en tid är jag gärna där lite innan för jag vet själv hur tråkigt det är att vänta. Nu var det egentligen ingen katastrof men jag blev lite sur och det fick de veta. Men det gick över och jag hoppas att det är överstökat nu eller?? Vad säger ni tjejer?? Förlåt om mens fia inte kunde kontrollera sina känslor just då!!

Det var i alla fall väldigt mysigt att fika.. Alla myste och så glada ut. Vi åt pepparkakor, lussekatter, skumtomtar och klementiner. Drack kaffe/the och must! Mycket uppskattat initiativ tyckte Annika. Voa Voa Hellberg ( vår andra lärare i Voa som vi kallar Voa Voa iställer för Hoahoa Dalhgren!!)) var oxå bjuden och kom och joinade oss en stund.

Sen gick jag ner till datan och skrev nästan färdigt mitt Etik arbete som jag nyss mailade iväg till "Klara"

Nu ska jag hämta mina solstrålar...Idag kanske snöstrålar. För Cajsa, det ligger faktiskt kvar lite snö i Kolmården...:)

Kram

Kommentarer
cajsa

snön ligger kvar här me ;)

vilka fina kort det va igår... men jag kunde inte ge nån komentar för det funka ej då!!

kram cajsa

2008-12-11 @ 17:10:50
Denice :D

heej, jaa, det var jätte länge sen juh, eller det känns i alla fall så... jag knackade på dej i förstret i dag men vet inte okm du hörde :P.

ja, det är massa i skolan har precis haft bild prov sen har vi inget mer prov den här veckan men nästa veck har vi prov IGEN.... hehhe fast jag pluggar så mycket går det liksom inge bra... "/. men jag vill jätte gärna komma på jullovet :D <3 ska bli jätte kul! ha det så bra så ses vi kramar

2008-12-11 @ 20:33:33

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0