Kungsgran..

Varför har vi aldrig förr haft en Kungsgran?? Det är det vackraste jag sett i granväg.. Nu hade min fina Farfar varit stolt över mig när hans ser ner på mig från granhimlen.. Ja den är så hilma fin. Tjock och stor och toppen!! Barnen var så glada när A kom hem med den och jag kunde inte hålla mig så vi var tvungna att klä den direkt..

Jag var idag på VV och det gick bra. Ner 0,7  och det känns jättebra( följer ju inte points räknadet slavisgt måste jag erkänna). Jag har planer på att gå ner mellan 0.5-1 kg i veckan. Inte mer.. Jag tror man måste (eller i alla fall jag ) gå ner lungt för att hålla vikten. Ändra lite småsaker i vardagen som gör att man på sikt går ner lagom..Det är min egna filosofi.. Målet är ju 15 kilo till midsommar.. Nu har jag gått ner ca 3 kilo men jag är mest nöjd med cm som försvinner...

Nu håller jag på att skriva julkort som visst ska postas senast i morgon, jag brukar aldrig vara så här sen men någon gång måste ju vara den första.. Och man kan ju inte vara bäst jämt...


Ser lite tokig ut men blev otroligt vacker..

Ha det gott!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0