Längtar!!

Till kvällen, då mina nasty nurses kommer.. Det ska bli så trevligt. Äta lite gott och plugga medicin i goda vänners lag.. Låta de träffa mina barn+sambo och se hur jag bor. Hoppas bara det jag bakade igår går att äta. Den såg mumsig ut men man vet ju aldrig!!

Nyss ätit en god lunch bestående av skinkstek, sås o potatis.. Och förstås en liten sked lingonsylt. Hemma idag tror jag det vankas lax i ugn med pot och kall sås..

Måste oxå berätta att det alla tiders med VV, nu vägde jag mig inte igår som jag brukar men jag känner skillnad.. Äta rätt och träna, det e ju egentligen inte svårare!! Eller hur, man måste bara komma till insikt själv..

På fredag vankas glögg kväll hos min mycket trevliga svåger Palle med sambo Lina. Äta premiärskinksmörgås och dricka glögg. Barnen åker till mormor o morfar och sover över. Och på lördag ska vi göra julgodis..
Det är godiset jag har haft svårast för förut men när jag skulle äta i lördags så smakade det inte alls gott. Åt några st dumlekolor sen kände jag bara att det inte allt tilltalade mig i samma utsträckning som förr.. Och bara det känns som en vinst!

Byxerna sitter som smäck idag!! :)))

Kramis!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0