Mått!

När jag stressat hem från skolan, hämtat ledsna barn och kommit innanför dörren får jag ett mycket trevligt samtal. från min vän Tina. Hon hade glädjen att berätta att hon mätt sina kroppsdelar (på mina rekomendationer) och det var inga dåliga resultat.. Jättebra jobbat bruden. Vad vi kan! Och jag kunde ju inte vara sämre så jag mätte mig oxå och jag har minskat 7 cm runt midjan, två cm runt låret, två på höfterna och trot eller ej men tre cm runt knät. Kan man ha så mycket fett runt knät?? Tydligen. Och det roliga var att Tina hade oxå minskat tre cm runt knät och vi konstaterade att hon måste mätt fel första gången, men eftersm jag oxå hade det så kan det helt klart stämma och det är ju super kul!!

Nu har Nasty nurses åkte hem, det blev inte mycket plugg men trevligt hade vi.. Kommer kort i morgon för nu orkar jag inte. Ska läsa lite medicin och sen sussa..

God natt!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0