Mellandagsrea.

Jaha.. Då har man varit på årets hemska rea.. Eller enligt mig roligt och enligt A hemskt.. Fyndade ett par tights och en tunika på Cubus. 64 kr st.. Inte illa. Köpte oxå en bärbar dator på Media Markt..  Så A var lite nöjd när vi var klara.
Vi hade med oss söta Denice oxå. Hon hittade en likadan tunika som mig men hennes var rosa och min svart. Och hon hittade oxå ett par tights.
Fanns en hel del som jag skulle vilja handla men barnen fick så mycket i julklapp att just nu behövs egentligen inget. Kanske lite byxor och det hittade jag ett par oranga plysch byxor till dem båda, såå snygga.

Sen bar det iväg till Söderköping och fika hos farmor. Svängde oxå förbi farfars grav och satt dit en jätte fin ängel som jag hade hittat i en blomster affär..
För fem år sen köpte jag en likadan till morfars grav och den höll i ca fyra och ett halvt år. Och var precis lika fin men tyvärr snodde någon den. Hoppas att farfars håller lika länge.. Där är väl heller inte lika stor chans att någon råkar gå förbi och få lust att ta den..

Nu sitter vi hemma hos Palle och Lina och försöker prata men Hilma håller låda, vill inte sova riktigt.
I morgon ska vi på dop kl tolv så nu ska Lina färga mitt hår och jag ev hennes..

'God natt på er!!

Kommentarer
Denice :D

Det var jätte kul :).

men vi köpte aldrig några tights till moa va ?

hihi :P

2008-12-27 @ 10:11:53

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0