Sovmorgon...

Jag hade egentligen sovmorgon idag eller vi hade eget arbete på Voa:n. Behövde alltså inte vara i skolan men flitig som man är gick jag som vanligt upp halv sex och stressade mig igenom morgonen, iväg med barnen till dagis, upp till bussen i snöslasket. Väl kommen till skolan hittade jag en data i datasalen, där jag visst i vanlig ordning får leka "datalärare" till en klasskamrat. Har absolut inget emot det men nu skulle jag ju dit för att renskriva mitt arbete till Voa:n och då jag känner mig lite stressad blir det lite tokigt när hon behöver hjälp hela tiden. Men snäll som jag är kan jag ju inte låta bli att hjälpa henne. Och jag kan erkänna att det är svåra saker vi ska kunna till data provet i eftermiddag..

Fick en ny telefon (w595) igår av min fina sambo, och som alltid när man får en ny måste man ju lära sig nya saker och finesser.. höll på med det en bra stund igår, förde över bilder, låtar, ringsignaler och telefonnummer.
Snygg va??

Kommentarer
D

2008-12-04 @ 19:37:49
Denice

den var jätte fin :). jag tittade också på den :D kram kram

2008-12-04 @ 19:38:29

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0