Tråkig??!

Har precis letat upp en dator på glöggpartyt jag e på.. Hittade en och tänkte sätta mig en liten stund.. En del (min sambo) tycker jag är knäpp..Men vem bryr sig?? Har nu anlänt till Palle och Lina och deras vänner, en mycket trevlig skara människor. En del nya ansikten men de flesta känner jag sen tidigare. Ätit skinkmacka med senap och lussekatter och pepparkakor. Åt bara en macka och en liten lussebulle för syns skull.. Det är ju fortfarande lördagar som är min "unnar" dag.. Och lördag är det inte förrens i morgon.. Då det väntar julgodis bak för hela slanten.

Nu väntar jag och några till på att Idol ska börja igen. Se vilka som blir kvar till finalen. det är redan klart om ni frågar mig men jag är ju ingen Saida.. Jag tror att Kevin och Alice går till final. Annars lovar jag att inte titta nästa säsong..

Hoppas att jag stavat rätt nu för jag e både trött och lite "rolig"..

Kram på er och fortsatt trevlig fredags kväll..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0