Hej och härtligt välkomna....

Nu är tanken att jag ska börja blogga..Vi får se hur det blir men jag lovar att försöka. Det var min trevliga arbetskamrat Hanna som fick in mig på det här. Hon har en sådan kul blogg som man bara måste läsa varje dag.


Jag heter Maria och är snart 29 år. Har sambo, Andreas 28 år och två barn, Emila fem år och Moa två år. Jobbar för tillfället på Vildmarkshotellet i Kolmården som bokare av rum för sommaren. I augusti ska jag ta steget ut i vuxenvärlden, jag ska börja plugga till undersköterska. Det känns lite konstigt, det var ändå tio år sen jag tog studenten och då gillade jag inte alls att plugga men nu är det ju på mina villkor så det blir nog bra!

Nog om det!

Välkomna!


Kommentarer
Hanna

Hej vännen! Du kommer att älska din nya livsstil, för det är just vad det är, en livsstil! Nu ska jag och R äta musslor, dock blir de inget vin idag...=) KRAM!

2008-07-24 @ 20:19:22
URL: http://svansens.blogg.se/
Amelie

Hej gumman! Va kul att du har börjat blogga...ska bli kul att följa:). Lycka till!!! Puss o kram

2008-07-26 @ 20:20:53

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0