Skönt att åka bort, jobbigt att komma hem...

Det är med blandade känslor jag åker bort och med samma blandade jag kommer hem. Jätte mysigt att packa och åka iväg och bara vara. Det gjorde vi i tisdags eftermiddag. Jag fick gå lite tidigare från jobbet så jag hann hem och träffa min kära svärfar som var på besök. Efter att han åkt bar det iväg till Nyköping. Andreas bror, Palles, flickvän Lina s syster har en sommarstuga där som vi fick låna. Jätte fint ställe. Vacker utsikt över Långhalsen. Där har vi drukigt drinkar, badat spelat yatzy och alfapet och bara umgåtts. Inte behövt städa, tvätta eller annat tråkigt, bara varit. Och idag åkte vi hem. Det är ju alltid jätteskönt att komma hem och sova i egen säng o.s.v men nu är man ju tillbax i vardagslunken igen. Satt direkt igång med en massa måsten. Nåväl vi åker ju förhoppningsvis till Öland på måndag om allt går som planerat. Då är det dags igen att packa ,åka, komma fram, koppla av, mysa, bada, leka och så vidare!

Kram kram

Kommentarer
Hanna

Hoppas ni kommer iväg hjärtat! Hittat nån husvagn att låna än? kram!

2008-08-01 @ 09:14:06
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0