En bra sak, en dålig!!

Det dåliga är att jag fick min första parkeringsbot idag!! Så jävla fucking tråkigt.. 450 kr blev det. För att jag, som det kanske låter, parkerat fel.. Måndagar mellan 7-10 fick man visst inte stå där jag stod!! Men men gråt inte över spilld mjölk eller hur säger man?

Det braiga är att jag denna v gått ner 1,5 kilo.. Känns super!! Nu kommer jag beach 2009...

Barnen är fortfarande sjuka och jag mår inte heller hundra. Moa var ju sjuk förra v och blev bra på fredagen och E blev sjuk i går.. Och Moa lyckade få feber i natt samtidigt som hon kruppade.. Tjohooo!

I skolan har vi gått igenom hudens o dess sjukdomar samt spelat in en film på vård o omsorg.. Blir nog nominerad till årets bästa kortfilm skulle jag kunna tro..

Nu väntar A´s köttfärslimpa m potatis!

Kram

Kommentarer
cajsa

härligt maria grattis!!! 1,5 kg skit bra ju!

jag lyckades me att få 2 parkerings böter samma v när jag va nykär i abbe ;) det va inget kul !!! men men

kram cajsa

2008-11-17 @ 21:56:44
Hanna

Usch vad iriiterande, boten alltså=) Gud vad du kämpar på duktigt! Puss

2008-11-17 @ 22:23:54
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0