Ett snabbt inlägg innan dataprovet!!

Har precis lämnat Moa till A och åkte vidare till skolan, sitter nu och pluggar på om hårddiskar, proccessorer, mjukvara och annat konstigt. Ska oxå försöka lära mig vad de olika sakerna är bra för och vad de gör.. Sattsar ju på MVG även på detta prov så jag måste kunna detta. Har sen bara ett prov kvar o det är i Excel och det kommer jag ihåg sen tidigare att det var lite krångligt!

Annars är allt toppen! Moa är lite febrig fortfarande men det går väl över snart hoppas jag! Får helt enkelt vara hemma i morgon oxå med henne, men det här är mina första dagar hemma sen augusti så jag får väl vara nöjd..

Emilia är på dagis till två och det behövde hon verkligen , fast hon sa att det inte var kul på dagis längre. Det sa hon nog bara för de älskar dagis båda två. Hon blev nog bara lite avundsjuk att Moa skulle vara hemma med mig själv!

Efter skolan väntar en storhandling på Maxi. Jag älskar att handla. Sen måste jag stanna till vid City Gross oxå och handla två st stjärnor på fot till jul, de kostade bara 79 kr där... Sparar ju ca 20 kr per stjärna..

Vi hörs! Kram


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0