Idag när jag kom till skolan..

...kändes det som en bra dag.. Det gick lungt till hemma med barnen och deras "färd" till dagis, jag hade trevligt sällskap på bussen och jag var i god tid till lektion. Alltså inget stress alls. Det händer inte allt för ofta nuförtiden. Men idag hände det och jag hoppas att det blir fler sådana dagar.. Första lektionen var data och det gick bra. Vi är bara två av sex brudar (vi som umgås) som läser data och när vi sedan träffade de andra till Etik lektionen var två av dem jätte lessna av olika anledningar så då förbyttes min glada dag till tröstande "mamma Maria" dag, det gör ju såklart inget, klart man ställer upp för sina vänner.. Och det blev ju inte bättre för dem när vi på Etiklektionen skulle se en underbar film som hette
"Ps I Love U. Den var så himla bra, en kärleksfilm såklart.

Efter dagis bakade barnen och Andreas en "bajstårta" till mig, vi ska ha den i morgon när vi ska fira mig med några vänner!

Och sen den dagliga raska promenaden med brudarna, Tina o Anna!! Myckt givande o trevligt som vanligt. Så nu efter en skön dusch väntar Mikael Persbrant!!

God natt!!

Kommentarer
Denice

vad kul ;).

grattis i förskott =) <333

2008-11-05 @ 21:40:20

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0