Ikea!

Gillar IKEA väldigt mycket. Önskar jag vore rik så jag kunde handla allt jag såg! Men det blev 30 cm höga sängben, ett svart överkast och en taklampa och en stycke tyg som jag ska göra en tavla av.. Det blir kanon i sovrummet.. Synd bara att det ska kosta så jäkla mycket.. Men överkastet plus mina vinnande bud på tradera fick jag i födelsedagspresent av min underbara Mormor Mona. Tack så mycket!
NY  Stort Kuddefodral  Marimekko  svart  52 * 42cm 

I torsdags hade vi besök av mäklaren för en värdering av vår lägenhet/radhus! Förra gången vi värdera den var den värd 275 tkr och nu hade den stigit med nästa 100 t kr, känns väldigt bra, att det man gör ökar värdet vid en ev försäljning..

Efter det åkte vi till Linköping, Palle och Lina och åt gott o umgicks. Det var länge sen vi sågs allihop. Lina hade gjort en sådan god stek med underbar sås och gelé.. Mycket gott, o till efterrätt äpplepaj med vaniljsås, magen stod i fyra hörn när vi var färdiga.
O i fredags var tanken att vi skulle åka till barnens farfar men han var inte hemma, tyvärr. det blev ett besök på Fenomenmagasinet i gamla Linköping istället. Mycket givande för alla åldrar. Hilma tyckte tillomed att det var spännande!

Idag har jag jobbat på Vildmarken i frukosten, kan behöva lite pengar till jul.. Efter det bar det iväg till mamma o pappa för en underbar kalkonmat.. Och sedan vidare till Söderköping för att tända ljus på farfars grav!

Väl hemma nu åt vi lite och ska se en film med barnen...

Glömde att vi visst hann med en tur till skopunkten. Barnen behövde visst skor nu när det är minusgrader ute..

Puss!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0