Känner mig sååååå mätt..

Har ätit en till synes konstig maträtt.. Tonfisk sås med pasta. Så ut ungefär som kattmat i tomatsås.. Luktade lite så oxå.. Men det var faktiskt jätte gott och man kunde äta massor för bara sex points inkl pastan..

Idag har jag ätit frukost: 2 knäcke med en skiva ost och mjölk och en banan..
                      Mellanmål: 2 st morötter
                             Lunch: Kycklingwok med ris och sallad, en halv avocado
                              Mellis: Mandarin
                            Middag: Tonfisk sås och pasta och sallad
Alltsom allt 22,5 points.
Och i mellan alla mål en massa vatten så jag tror att jag snart kissar på mig.
Motionen idag har varit promenad till skolan från resecentrum, lite kringelikrokar på ca 30 minuter och sen från skolan till busshållplatsen vid stockholmsrondellen, det tog oxå ca 30 minuter.

Känns som en bra första dag!!

Nu ska jag jaga i säng Moa som för femtioelfte gången kommit upp från sängen..

Kram!

Kommentarer
Tina

Jag är mäkta imponerad tjejen... och VÄLDIGT avundsjuk, för den här tjejen saknar karaktär... Trotsade mitt ganska så duktiga helggodisätande(fre-sö)nyss o tryckte i mig en snickers... nyttigt värre. Kram

2008-11-04 @ 20:43:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0