Moa!!

Idag var det Moas tur att ha namnsdag, och när jag talade om det för henne blev hon så glad att hon skrek - Jag har namnsdag i ca 10 minuter!! Hon har säkerligen inte en aning om vad det är men kul verkar det. Hon fick oxå en ring som bara passade på tummen. JAg hade handat med mig lite fika från konsum som vi myste med. Tände ljus och pratade.. Sen blev Maria lite tlött i ögat så jag somnade bredvid A i soffan tills den dumma telefonen ringde..

Moa provar ringen och Emilia suktar efter fikat!!

Gunilla kom förbi och vi försökte leka viktiga och sammanställa förslag till årsmötet som vi ska ha i styrelsen.. Gick så där måste jag säga. Ingen av oss är särskilt haj på det där men men man kan inte kunna allt..
Därefter avnjöts en kyckling paj med wokgrönsaker, mums!!

Idag var "promenadtrion" en fyrio?! Gunilla hängde med. Men tyvärr gick det inte att gå så fort för det var glas halt på vägarna. Men vi gick i ca 30 minuter i alla fall...

Nu värker mitt huvud igen så jag ska sussa..

Puss och god natt!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0