Sjuk??

Just nu känns det som om jag inte sovit på tre år.. Är så himla trött och känner mig allmänt tråkig.. När barnen lagt sig ska jag och älsklingen lägga oss i varsit hörn av soffan och se på tv eller spela någe spel och sen kommer jag somna ganska snart!

I morgon väntar utvecklingssamtal  på dagis med båda barnen.. Sen dubbel lektion i etik där vi ska diskutera dödhjälp!!

Förresten gick hjärt o lung räddningen super bra, jag blev godkänd. Fick lära oss kompressioner och inblås och hur man lägger en medvetslös person i stabilt läge och att använda en hjärtstartare! Mycket intressant måste jag säga. Känns bra med en uppfräschning!

Så idag tänker jag faktiskt inte gå ut för idag känner jag verkligen att jag inte orkar, men snart nya tag!

Sov gott!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0