SNÖ!!

Det var inte dåligt vad snö det kommit i Kolmården under natten.. Jag var på gjympa igår kväll och när jag gick hem var det inte alls mycket snö. bara lite sen tidigre var kvar men i morse ville barnen åka pulka och snowracer till dagis men ser ni det hann inte mamma med.. Tar lite extra tid att klä på dem när vädret är som det är..

Båda barnen var skapligt pigga i dag, annars brukar måndag vara den dan som de är mest trötta. Och det kan jag förstå. För på helgerna gör vi ganska mycket saker, hälsar på folk och åker bil.. Hoppas piggheten håller i sig hela dagen för A lär bli sen idag. Pratade just med honom i telefonen och det är halt och snöigt på vägarna och mycket post och reklam nu när det är lön och snart jul.. Så sent lär det bli..

Jag själv har ju ett besök på VV idag att vänta.. Ska bli spännande.. Känns bra men man vet ju aldrig..

Har nyss ätit lunch och ska snart ha redovisning på VOA lektionen.. Vi är tre tjejer som spelat in en film om hur det kan vara hemma hos en brukare när hemtjänsten är där.. Vi har såklart överdrivit en massa men en del saker förekommer verkligen har man ju fått erfara nu under sin pratik.. Filmen blev sjukt rolig och jag kommer i alla fall skratta.. Madde är ju en toppen pingla så hon har redigerat filen och lagt in lagtext och frågeställningar mm.. Hoppas att Helen tycker det är bra!

Hörs i kväll när jag förhoppningsvis är glad och vill dela med mig resultatet från VV!!

Kramis!

Kommentarer
Tina

Visst var vi duktiga och så himla kul det var med träning och snö....'

Nu är det bara vår kompis Anna som ska med...

Kom igen nu polarn...

/Kram T

2008-11-24 @ 12:00:03

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0