VV!!

I morgon är det dags för Viktväktarna igen, första vägningen och jag är så förväntansfull och laddad. Hoppas bara att jag är det även när jag går därifrån efter vägning plus coaching!

Dagen började med lite farsdags firande med barnen o A.. A var på fest till halv två i natt så vi väntade på att han skulle vakna och det gjorde han vid halv nio, då såg han lite halvsliten ut måste jag säga! Barnen hade köpt ett varsitt paket innehållandes en mössa och ett par kalsonger då de gamla börjar tappa både färg och form.. Efter frukosten gjorde vi ordning brudarna som skulle till Ellinor på kalas. Lockade hår, satt upp hårspännen, målade ögonskugga och fixade. E börjar uppskatta det där man gör, det lilla extra när hon ska iväg på någe kul. Det ska ju börjas i tid!

Visning av huset på Hagtornsvägen 8 väntade och mamma o pappa mötte upp.. Huset föll oss inte riktigt i smaken. Lite för litet och lite för mycket att göra. Men det kommer fler hus och fler chanser!!

Till middan kom Palle o Lina en snabbis på väg hem från Nyköping. Och vid sju gick Anna Panna och jag en promis på en halvtimme.. Hoppas nu mina promenader ger utslag på vågen i morgon!!

Nu ska jag duscha och sova. Hörs!!

Kommentarer
Denice

hejsan =)!

ska ni flytta ?

hehe, det var kul på ellinors kalas och jag hoppas ellinor med tycte det ;P.

ha det bra så ses vi

2008-11-10 @ 19:50:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0