30 minuter igen..

Trenden håller i sig.. Efter en god kyckling soppa med vitlöksbröd ringde jag Anna och bestämmde kl sju för en promenad, super skönt väder dessutom. Känner mig glad att jag tar mig ut ett par gånger i veckan.

Hemma väntade en ganska trött o hostig donna, den stora, den lilla hade redan somnat. Så jag blir nog hemma i morgon och sen är jag ledig på onsdag o jobbar kväll på torsdag så då hinner de krya på sig lite. Moa har krupphostat lite natten till idag så hon kanske oxå börjar bli lite sjuk. Hoppas bara att natten blir lugn.

Nu ska jag duscha och se på City Akuten..

Tack Anna för sällskapet, i morgon kanske vi kan ta tag i håret? Kram

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0