Det börjar närma sig!!

Alltså min födelsedag!!

Här kommer min önskelista!

1." A piece f cake" av Leila Lindholm (Bok)
2. Soda Streamer
3. Överkast till min nya säng
4. Namnsmycke från www.familjesmycken.se
5. En stor vas, typ tulpanvas från Ikea. A slog visst sönder min en dag, av misstag förstås..
6. Marrimeko kuddfodral från Tradera, oxå till mitt nya sovrum
7. En resa kanske till ett varmt land!!! (vet att jag tjatar men jag vill så gärna och att önska sig saker är fortfarande gratis!!!)

Kommentarer
DENICE OCH LOUICE

japp, det är inte s långt kvar men det kommer kännas som en evighet hahah, kolla in vår blogg om du vill det

vore jätte kul

=)ha det bra kram kram

2008-10-17 @ 19:27:13
URL: http://flummisarna.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0