Fotografering!

Idag var det dags för den årliga fotograferingen på dagis. Vi gick upp tidigt för att få till frisyren som Emilia sa.. Hon ville först ha krusat hår men ångrade sig och ville ha lockat. Det var bra att värma tången o sen börja locka, vilket tog ett tag. E blev otålig flera gånger och ville avbryta. Jag sa då att det inte blir så snyggt med halva håret lockigt och halva rakt och då ville hon fortsätta. Hon blev så himla söt. Fick oxå ett hårspänne i luggen som är för lång att ha utsläppt och för kort att ha bakom örat. Hon ville oxå ha glitter ögonskugga. När det väl var dags blev hon visst lite nervös men det släppte fort för killen som tog kortet sa bajs och det var ju så klart jättekul.. Moa var oxå jätte fin med ett hårspänne. Men hon ville inte ha lockar för det gör jätte ont. De tog ett varsit kort och ett syskonkort. Fröken Malin sa att det gick jätte bra så det hoppas vi på.

Efter fotot gick vi till Tindra o Tuva o lekte och mamma Anna bjöd på lunch. Vi fick Sjömansgryta. Det var jätte gott så det kommer läggas till på menyn hemma..

Väl hemma städade jag lite i väntan på att A skulle komma hem och jag kunde gå till "jobbet".

Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli halv sju så vi kan åka till nästa brukare. En kort dag idag, halv fyra till halv åtta. Lite lyx så där på fredagen.
I morgon är det sista dagen för mig, känns faktiskt lite tråkigt måsta jag säga. Kommer sakna en del som jobbar här och en del brukare. Men samtidigt ska det bli skönt med en veckas lov och sen skola igen.

I morgon börjar vi med sovrummet. Äntligen....

Hörs!!

Kommentarer
Åsa

Hoppas ni får ett fint sovrum o att ni blir nöjda med det. Kul att göra om. Ska tag i vårat hem när jag jobbar igen, men det är ju bara ting finns ju mycket annat roligt att lägga pengar på oxå. Vi ses. Ha de bra. Kram

2008-10-24 @ 21:30:55
Nadja

Hej!

Jag hatar att ha så apmycke läxor som jag har!

För jag vill komma till er, saknar er en massa, Emilia o Moa har ju snart glömt vem jag är... :(

hoppas ni får ett skönt lov <3

mitt kommer att sugaaa, för jag ska typ bara plugga.

kramkram...<3

2008-10-25 @ 21:49:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0