Höstmys nr 2!

När jag blivit färdig med utemys kom A hem med en påse baksaker o satte igång med diverse bak.. Han hann med tre olika sorters godsaker. En knäckig äppelpaj från Ica Buffe tidningen, en tigerkaka och några nörkakor.. Jätte bra när man ska försöka undvika godsaker.. Men men..

Idag mår vi bra bortsett från lite hosta. Sovit bra och dagen har börjat bra så då hoppas vi resten oxå blir bra!

Ikväll kommer förhoppningsvis min kära vän Camilla och äter fläskfilé med klyftpotatis..
Så nu e de dags att sätta igång att plocka lite och dammsuga..

Hej svejs!



Några bilder från utemyset kommer snart, måste visa er för det blev så mysigt!!

Kommentarer
Tina

Det är ena knepiga karlar ni har du o min syster.... fast det vore ju ganska trevligt förstås... Min har ju blivit bortskämd hela sitt liv med nybakat när han glutaman, o skulle ALDRIG baka. På sin höjd sätta in plåten =)Men han e å andra sidan väldigt händig. Vi kanske kan byta en vecka lr så? Så jag kan bli skrubbad på ryggen o få flätat hår... Haha

2008-10-17 @ 21:13:51

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0