Kommit igång igen..

Tack vare min vän Anna ska jag komma igång igen med min motion. Vi ska tillsammans gå minst tre gånger i veckan, lite beroende på arbetstider för mig och hennes Fisk! Var ute en kortis igår och jag har nyss kommi hem frn dagens tur.. Känns bra!

Pratade med min kära mor förut och de har det toppen på Mallis, 25 grader lagom och sol. De bara myser och vilar upp dig, det förtjänar de verkligen. Mamma kanske packar ur sin tunga ryggsäck för en stund. Kan ju alltid hoppas.

I morgon efter jobbet är planen att åka till stan och joina Magnus o Anna o Harry på badhuset, hopppas att det går att genomföra. När vi ska planera något brukar alltid något barn bli sjukt men hoppas hoppas!!

Nu är det snart dags för Mikael Persbrandt på tv.. Han e för bra han..(o snygg som få oxå)

Sov gott raringar!!


Kommentarer
cajsa

hoppas att ni fick en trevlig em på badhuset :)

kram cajsa

2008-10-09 @ 18:19:01

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0