Väntar o väntar....

.. på väldigt mycket. T.ex att vi ska börja göra i ordning sovrummet, att jag ska vinna pengar så man kan sluta oroa sig hela tiden för dyrare el och julklappar och annat, att det ska bli jul, att få börja skolan igen, att mina barn ska sluta vara osams hela tiden, att vi ska gå ut i solen, att fylla år(älskar det), ja en massa saker som ni ser.

O allt beräknas hända inom en kort period på ca tre månader, allt utom att vinna pengar. Det är väl ingen risk att det händer någonsin eftersom jag inte är någon flitig spelare eller trisskrapare!!


Nu bryter visst Moa ihop igen för sjunde gången idag så jag måste förmedla fred..

Hörs!!

Kommentarer
Tina

Hello darling.

Ha tilltro till din förmåga att lugna ner dem, sitter just nu i samma båt. Syskonbråk tillhör vardagen. Det går över, eller hur?!!

Själv har jag brottats med en hagtorbuske, AAAJ.

Kram Tina

2008-10-19 @ 15:36:04

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0