En underbar eftermiddag!!

Jag fullkomligt älskar SOLEN!!! jag blir så glad och varm inombords.. När halva dagen förflutit ok ringde jag min bror och fråga om han vill komma och leka i fina vädret. De ville han såklart. Han tog med sig fru och son och kom hit. Vi gick till lekparken och hade en mysig stund innan alla knott och mygg jävlar anföll oss.. Till slut blev vi galna och gick hem.
Nu äter kidsen lite kvällsmat och när våra barn somnat blir det Tacos!! Mums. I morgon är jag ledig, då vankas det städ, tvätt och bak.. På söndag ska jag ju som tidigare nämts ha kryddparty. I nuläget är det inte så många som kommer tyvärr men det blir nog bra ändå..

Lite bilder från idag!!

   
 Min älskling!!!
  
  Så fina så fina!!!!

Kommentarer
Birgitta Wicksell

Jag vilde också varit med.....

2008-09-26 @ 07:37:14
Svägerskan Anna Panna

Vad fina bilderna blev! Det var myspys igår!

Puss!

2008-09-26 @ 12:49:51

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0