Gud så skönt!!

Jag är ledig idag och i morgon, lärarna ska åka till Tranås badhotell och "konferera".. Det vet vi ju hur det brukar bli med det! Mycket bad och SPA och lite dricka kanske.. Mén det skulle jag oxå gör om jag skulle dit.
Själv ska jag förhoppningsvis hinna med att träffa min fina bror med bihang :)    (Gillar dig massor Anna!)
Ska träffas på stan vid två, sen när A har slutat ska vi storhandla. Passar på innan barnbidraget kommer i morgon, då lär ju Maxi som vanligt vara överfullt.. Sen ska jag hem o städa lite innan helgen. Det har blivit lite av en tradition här hemma. I morgon skulle mamma försöka vara ledig och umgås med sina favvo tjejer. På kvällen kommer Camilla hit och äter fredags mys mat!! Känns skönt att hon finns i mitt liv igen..
Lördag är fullbokad som vanligt. Första ska vi till farmor och fixa lite inne och ute och polera farfars bil så vi kan sälja den, grilla till lunch, sen hem och ta emot A´s syster som kommer med deras dator som har fått virus. A skulle kunna öppna dataservice ställe så mycket som han fixar och trixar, inte bara till andra utan även hans egna saker! Han är väldigt duktig.

Nu ska vi mysa lite!!

E och M hälsar!!
Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0