Idag har varit en bra dag...

...på många sätt. Jag har ahft en trevlig förmiddag med brudarna och vi blev nästan klara med vårt grupparbete, sen hade jag data prov vilket jag hade haft ångest för. Inte för den praktiska biten men för den teoretiska. Massa konstiga ord och regler/lagar. Men jag tror att det gick bra. Var klar ganska snabbt (det behöver visserligen inte alltid vara bra) men jag tro att jag fick minst VG. Sattsar på MVG i data faktiskt. Efter provet gick jag förbi mamma på hennes jobb, tänkte visa upp min nya frisyr. Möttes av en ledsen mamma i dörren. Mamma hade blivit uppsagd, hennes tjänst ska tas bort men som tur var har hon blivit erbjuden ett annat jobb.. Vi gick armkrock från hennes jobb till min buss och hade det mysigt trots allt.. Väl hemma väntade Tindra och Tuva på sina sparkcyklar. Mamma Anna och jag hade bestämt en liten lekdejt. Sen kom även Tina, Filippa och Tuva. Där satt mammorna på en bänk medans de stora barnen hade cirkus för oss och de små barnen lekte i sandlådan.. Mysigt..

Sedan väntade Andreas hemma med dammsugaren och moppen i högsta hugg samtidigt som han skulle laga mat. Lite stressigt men det blev både städat och pannkakor. Jag hade tvättstugan som jag nyss blev klar med. Då är allt tråkigt klart inför helgen..

Nu ska jag se på IDOL.. Älskar nya juryn..


Mamma: Du fixar det här, ta nu flyget med farsan och njut!!

Kram!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0