MVG!!!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Jag fick alla rätt på mitt medicinprov jag hade i måndags.. Så himla skönt.. Det var bara jag och en till som hade alla rätt.. 36 poäng av 36 möjliga... Sattsar ju på MVG i kursen så nu är jag en bit på väg..

Skönt med fredag. men det blir tyvärr ingen lugn helg i alla fall.. Har ett prov på måndag morgon och en inlämningsuppgift i etiken på tisdag så jag vet vad jag gör.. Ska hinna med ett kalas oxå i linköping. Palle ska firas och samtidigt ha lite inflyttningsfest. Ska bli trevligt.. Och ja just det, jag ska ju till Gubbens Trädgård och kolla på bröderna Snygg!! Med min kära vän Camilla som jag inte träffat sen i januari :( Inte bra alls.

Nu ska Moa och jag se på Alvin and the chipmunks...

Kram!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0