Första dagen i skolan

Den gick bra, kände mig lite påsklovsledig i hjärnan bara men det blir nog bättre snart. Fick reda på att min praktik blir i Kolmården på Valhallavägen. Skönt att slippa åka buss varje dag. Ska vara på vån 3 så jag behöver inte tampas med de dementa, som tur är. Tycker de verkar lite läskiga.

Fick ox tillbax två inlämminings uppgifter. Båda med ett VG, ett med plus och ett med minus. Och det slutgiltiga betyget i Arbetsmiljö o säkerhet blev klart VG. Väldigt skönt. Det blir nog VG i alla ämnen denna termin. Har som sagt sänkt kraven pga för mycket att göra. Men det känns Ok ändå. Jag är nöjd. Bara jag inte får G i alla ämnen nästa termin. :(

Kul i alla fall att träffa alla igen, för snart ska vi ju vara ifrån varandra i fem veckor, sen i tio veckor. Men det blir nog bra!!


Ska nu gå till dagis/bussen.


Kram!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0