Rödvin, trot eller ej!!

Igår kväll var jag på Tacokväll hos Madde med H. Vi var de gamla vanliga sex nasty nurses.. Maria drack faktiskt rödvin. Ja gillar inte rödvin. HAr aldrig gillat det och har trott att jag aldrig ska gilla det, men igår gillade jag det!!! Och kors i taget jag drack två glas.. Inte illa pinkat för en nästan nykterist!!

Vi hade en alldeles jätte trevlig kväll i en jätte fin lägenhet på Albrektsvägen.. Vi fick oxå äntligen träffa Nicke och Edwin, Maddes fina familj..

 
Madde med E

Carla och Linda

Emilie och Madde med E

Värdinnan Madde med H
 
Mitt första glas rödvin som jag njöt av!

Lille Edwin!

Tack tjejer för en mycket trevlig kväll... Vart är vi nästa gång??

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0