Sportlov..

Nu har jag sportlov. Dagen spenderas hemma med skolböcker. Barnen skulle varit på dagis men fick vara hemma, snart blir de hämtade av Palle och Lina och så klart lilla Hilma! De ska ta tjejerna till Mac Donalds och sen tre timmar på roliga Busfabriken. Jag ska skriva klart det jag håller på med sen städa av lite och vidare till bussen för att möta upp A och handla inför morgondagen. Vi ska fira Moa och A. Med min familj. Bara lite bullar, kärleksmums dagen till ära (alla hjärtans dag) och någon tårta som vi inte riktig bestämt oss för än.

Undra om jag kan kopla av lite detta lov, det har varit mycket om sig och kring sig som man brukar säga..
Har visserligen ett prov direkt efter men det ska väl gå det med..

Nu kommer Palle o Lina och hämtar kidsen..

Ha en bra fredag!!

Kramis!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0