Vildmarkshotellet!

Nu är sommarjobbet fixat, jag ska vara på bokningen på Vildmarkshotellet i år igen.. TjjooHHooo vad kul. Och det verkar som om att jag kommer få jobba ganska mycket. Bra för pengarna men lite sämre för tiden med barnen blir "lidande". Men jag får helt enkelt ha mer kvalitetstid när den väl finns!! Känns som en sten lättat från hjärtat!!

Dagen är/har varit lugn. Fick tillbax provet i social omsorg. Ett poäng från MVG!! jag hade 23 av 27, gränsen för MVg var
24! Men men man kan ju inte alltid vara bäst! Jag är väl kanske nöjd ändå, försöker i alla fall intala mig det!

I morgon fyller min finaste Andreas år! Han blir 29 år och är en man i sina bästa år! Blir bara lite kalas med barnen och släkten från min sida på lördag och sen den 21 feb blir det för hans sida. I vår familj blir det alltid många kalas eftersom vi ett par tusen om man lägger ihop A´s familj och min. Mycket att baka och fixa. Men roligt är det!

Nu måste jag visst hjälpa mina klasskamrater med ett power point arbete som ska vara klart i morgon..

Höres!!

Kommentarer
cajsa

gud va roligt maria att redan ha jobbat fixat inför sommaren :)

o sen på den lediga dagen kommer du hit o plockar hallon ;)

puss o kram

2009-02-09 @ 13:08:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0