3 saker!!

I morgon ska jag göra 3 viktiga saker.

1: Ringa en laserklinik och se om de kan hjälpa mig att ta bort de fula märkena jag har under ögonen!

2: Boka klipp tid till A, han ser ut som en boll i huvudet!!

3: Kolla upp hur mycket det kostar att bleka tänderna..

Viktiga va??

Ja för mig kanske!! Men så ska man ju veta att det verkligen finns andra VIKTIGARE saker.. Och det där egentligen är bagateller men men..

Nu ska jag sova och hoppas få göra det hela natten, att jag inte väcks av en kräkande Emilia!!

Puss o sov gott!!

Kommentarer
T , en vän...

HEj , hallå..., jag har en kurskamrat som gick dit och fick rådet att hennes märken i ansiktet skulle försvinna om hon fick behandling 5 ggr.INGA PROBLEM hette det, det skulle hjälpa men det ända som hände var att hon blev mycket fattigare. PS. OCH DU ÄR FIN SOM DU ÄR DS.

2009-01-21 @ 23:49:59
Hanna

Mycket viktiga=)

2009-01-22 @ 22:33:25
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0