Barnen bortskämda..

Igår var vi hos mamma, Anna , Harry, jag och barnen och åt lunch. Hon sa då att vi fick beställa för femhundra kr var till barnen.  Så Anna o jag tokhandlade och skicka iväg. V.4 kommer det fräscha vår och sommar kläder. Tack snälla mamma o pappa för det!!

Emilias kläder:
 

Moas kläder:



Kanske lite dåliga bilder men väldigt fina enligt mig. Emilia var med o bestämde sina grejer och Moa fick bara välja baddräkten o klänningen resten valde mamma...
Övervägande Hello Kitty som synes. Fin fint!!

Nu ska jag fortsätta med mitt dags projekt som jag hållt på med sen jag vaknade!!
Bilder på de kommer ev senare!!

Kram!

Kommentarer
Denice :D

oh, vad fina kläder :).

2009-01-11 @ 20:07:04

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0